Halmstadgruppen till OS

En sammlingsplats för sponsorer och andra som är intresserade av min resa till sommar os i Rio 2016!

U-23 SM Varberg

Kategori: Tävling

Idag så far kosan till Varberg och årets U-23 SM. Denna gången så valde jag att tävla i en viktklass över min vanliga alltså -66 kg, detta pga inte störa uppladdningen för resterande säsong med bantning osv. Så jag såg det hela som en träningstävling och ett härligt tillfälle att tävla i hemtrakterna! Eftersom jag knappt tävlar något hemma i Sverige så är de lika kul varje gång! Formen är fortsatt bra och det kändes bra i kroppen.Detta ledde till 4 övertygande vinster och jag kunde titulera mig som svensk mästare i viktklassen tyngre! Alltid kul med SM guld! Nu är säsongen igång på riktigt och nästa vecka bär det av till Rom på läger med landslaget! (Bilder osv kommer) //Alex

Kommentarer


Kommentera inlägget här: